Borza delovnih mest

Spoštovane kolegice, spoštovani kolegi,
Spoštovani delodajalci,

v želji, da izkušene in zanesljive strokovnjake postavimo na prava delovna mesta, smo se odločili, da naša spletna stran postane tudi spletišče ponudbe in povpraševanja za delo v nabavi. Veseli bomo, če bomo s tem dosegli boljšo pozicioniranje nabave v slovenskih podjetjih, nabavnikom in nabavnicam omogočili strokovni in osebni razvoj, podjetjem pa zagotovili kader z ustreznim znanjem, ki bo zanesljivo pripomogel k doseganju ciljev podjetja.

S spoštovanjem,

Marina Lindič,
predsednica ZNS

 

Razpisana prosta delovna mesta:

Razpisana delovna mesta  Dewesoft d.o.o.

Nabavnik elektronskih komponent / logist (m/ž) - Iščemo osebo, ki se spozna na tehnično nabavo elektro komponent, če ima pa še nagnjenje do logistike in mednarodnega poslovanja, bo v našem okolju izredno uspeval. Nabavnik elektronskih komponent / logist (m/ž). Opis delovnega mesta. Garantiramo pestro delo, dobre sodelavce, sproščeno klimo in odlično kosilo :).
Interesenti lahko pošljejo svoj CV na careers@dewesoft.com. Za dodatne informacije kontaktirajte sonja.smuc@dewesoft.com .

*****

Razpisana delovna mesta TRESCON d.o.o.

Oglas je objavljen na LinkedInu na: (3) Post | Feed | LinkedIn

In tudi na naši spletni strani: Prosta delovna mesta (trescon.si)

******

Razpis za tajnika/co ZNS

ZNS je neprofitna, nepolitična, neodvisna nacionalna organizacija, s sedežem v Sloveniji, ki si prizadeva razviti nabavno skupnost, finance, proizvodnjo, IT in vodstvo, kot skupni prostor za izmenjavo idej in najboljše prakse za potrebe nabavnih strokovnjakov v Sloveniji. 

Kot nacionalno združenje, omogoča mreženje vodstvenih nabavnih delavcev v skrbi za upravljanje izdatkov v svojih delovnih sredinah. 

Je edina organizacija nabavnikov v Sloveniji, kjer se srečujejo strokovnjaki iz zasebnega in javnega sektorja in je hkrati edinstveno omrežje v Sloveniji, ki obravnava strateška vprašanja nabave in oskrbnih verig.

 

Opis delovnih nalog:

  • vodenje poslovne korespondence in dokumentarnega gradiva,
  • informiranje, sprejemanje in usmerjanje članov združenja
  • sodelovanje pri organizaciji  in izvedbi dogodkov, 
  • priprava poročil, vodenje evidenc, izdelovanje obračunov in druga splošno administrativna dela
  • Urejanje  članskih in ostalih baz
  • Pisanje zapisnikov
  • Komunikacija in usklajevanje z računovodstvom

*v povprečju mesečni obseg delovnih ur znaša okoli 60ur na mesec Razpored dela je vezan na organizirane dogodke združenja, zato je nekoliko večji obseg dela v času organiziranih dogodkov, preostali del leta pa je dela nekoliko manj. 

Želimo si sodelovanja z:

  • odgovorno in natančno osebo, 
  • ki ji je blizu delo s programi Word, Excel in Powerpoint,
  • je usposobljena za delo z e-pošto,
  • obvladuje poslovno administracijo,
  • ki vsaj osnovno obvladuje angleški jezik
  • ima vozniški izpit B kategorije
  • in ima željo po dolgoročnem sodelovanju.

Nudimo:

  • dolgoročno sodelovanje,
  • prijetno delovno okolje,
  • fleksibilno delo,
  • plačilo po dogovoru

Vse zainteresirane kandidate, ki imajo veselje do dela v administraciji vabimo, da pošljejo prijave do 28. 2. 2023 na e-poštni naslov marina.lindic@gmail.com.