Cilji, osnovni pogoji, merila
Zakaj smo se odločili nagrajevati najboljše?
Cilji izbora
- pospešiti profesionalizacijo nabavne funkcije,
- vzpodbuditi skrb za razvoj nabavne stroke,
- povezati poslovno strategijo z nabavno strategijo,
- nagraditi nadpovprečne dosežke in delovne uspehe nabavnih managerjev,
- povečati pomen in ugled nabavne funkcije znotraj organizacije kot tudi v širšem okolju,
- povečati vplivnost nabavnih managerjev v organizacijah,
- širiti dobre primere nabavne prakse.
Na izbor lahko kandidata – nabavnega managerja prijavijo:
- predsedniki in člani uprav oz. direktorji organizacije,
- Združenje nabavnikov Slovenije,
- sodelavci,
- nabavni managerji sami.
Osnovni pogoji
Osnovni pogoji, ki jih mora izpolnjevati prijavljeni kandidat, so:
- najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju nabave
- da opravlja funkcijo vodenja nabave
- 3 leta delovnih izkušenj na področju vodenja nabave
- na izbor se ne more prijaviti oseba, ki je že prejela priznanje »nabavni manager leta«
- na izbor se ne more prijaviti oseba, ki sodeluje v strokovni komisiji za izbor nabavnega managerja leta.
Merila
Merila, ki bodo strokovno komisijo vodila pri izbiranju nabavnega managerja leta:
- optimizacija stroškov v nabavi,
- uporaba kazalnikov poslovanja v nabavi (kateri kazalniki in kako pogosto se uporabljajo),
- izboljšanje kvalitete izdelkov ali storitev (število reklamacij, vrednost reklamacij v EUR, odstotek
reklamiranega blaga v skupnem prihodku), - skupen razvoj z dobavitelji (skupni razvojni projekti z dobavitelji),
- organizacija nabavne službe in popis procesov s področja nabave (organizacijska shema in popis
nabavnih procesov), - inovacije v nabavi (nove metode in orodja, izboljšave obstoječih procesov),
- uspešno izpeljani posebni projekti v nabavi ali projekti nabave v povezavi z drugimi oddelki v podjetju,
- promocija poslanstva nabavnih managerjev in nabavne stroke navzven (delovanje v združenjih, društvih,
- nagrade in priznanja za delo nabavnika v zadnjih treh letih, avtorstvo strokovnih člankov in knjig,
strokovno sodelovanje na različnih dogodkih, posvetovanjih), - delovanje v skladu s kodeksom nabavne etike (po etičnem kodeksu ZNS)
- mednarodno udejstvovanje,
- certifikati in nagrade:
- certifikati in nagrade z nabavnega področja
- certifikati in nagrade z drugih poslovnih področij - drugi pomembnejši projekti v podjetju oziroma družbene aktivnosti, nepovezane s podjetjem.
Priznanje Nabavni manager leta se podeli v okviru družabnega večera Nabavne konference.