Kodeks nabavnikov

Etični principi za delo v nabavi

  1. Lojalnost svojemu podjetju
  2. Upoštevanje primerne poslovne prakse in etike
  3. Zvestoba poklicu in profesionalno delovanje

Navodila za delo v nabavi, ki sledijo iz teh principov:

  1. Upoštevaj interese delodajalca: izogibaj se vsem osebnim dejanjem ali poklicnim aktivnostim, ki bi lahko povzročile konflikt med tvojimi osebnimi interesi in interesi delodajalca. Najbolje je, da se iz takšne zadeve izločiš,
  2. Zaupnost informacij: zaupnost informacij, prejetih v času dela se mora spoštovati in jih ne smeš uporabljati izven podjetja ali za osebno korist,
  3. Konkurenca: vzdržuj profesionalno konkurenčnost. Dogovorom, ki bi dolgoročno gledano preprečevali učinkovito poslovanje na osnovi poštene konkurence, se je potrebno izogibati,
  4. Poslovna darila: izogibaj se sprejemanju daril, pogostitev, uslug ali storitev s strani sedanjih ali potencialnih dobaviteljev, ki bi lahko vplivale ali izgledale, da vplivajo na tvoje odločitve v zvezi z nabavo,
  5. Gostoljubnost: pogostost in stopnja prejetega gostoljubja s strani dobaviteljev se mora urejati odprto in skrbno in ne sme biti večja od vračilne zmožnosti tvojega delodajalca,
  6. Pri svojem delu v nabavi upoštevaj državno in mednarodno zakonodajo, navade in poslovno prakso, interno politiko podjetja in tukaj navedene etične principe in navodila.

Če se v določenih okoliščinah sam ne moreš odločiti, kaj je prav in kaj ne, se posvetuj s svojim predpostavljenim!

 Kodeks nabavnikov