Delavnica: »Back to Basics« ali nazaj k osnovam

KDAJ: četrtek, 18. marec 2021, od 13.00 ure do 16.10 ure

KJE: Virtualni dogodek

Vabilo in  Program

VSEBINA:

Področje nabave in vloga nabavnika sta veliko več kot le dobava blaga in storitev v organizacijo. Sta temelj močnih in povezovalnih odnosov med dobavitelji in kupci. Ker mnoga podjetja bolj kot kdaj koli prej kupujejo izdelke z vsega sveta, se vloga nabave vsak dan bolj krepi, nabavniki pa moramo odražati odlične in nepogrešljive sposobnosti za uspeh organizacije. V operativni podporni vlogi pa nemalokrat pozabimo na osnove. Osnove, ki se jih je potrebno naučiti in jih vsake toliko tudi obnoviti. Le tako bomo nabavo popeljali do še bolj utrjenega položaja znotraj organizacije, do odločilnega dela, ki skrbi za nadzor stroškov in dosego ciljev, ki podjetju prinesejo konkurenčno prednost.

 Leto, ki je pred nami bo pestro, prosperirali bodo nabavniki, ki so opremljeni celovitim znanjem iz stroke. Da bomo pripravljeni, je delavnica »Back to Basics« odlična priložnost, da ponovimo in nadgradimo osnove skupaj s prof. dr. Markom Budlerjem iz Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

Luka Škrjanc, strokovnjak za upravljanje uspešnosti, nas bo spoznal z največkrat spregledanimi elementi, ki so osnova za doseganje želene uspešnosti.
Velikokrat jih imamo za samoumevne, v poplavi ciljev, opravil in nalog in jih zlahka spregledamo. Kvaliteta teh elementov nosi nepredstavljiv del vpliva na doseganje želenih ciljev, uspešnosti, zavzetosti in zadovoljstva. Odgovor na vprašanje, zakaj je temu tako in kateri so ti elementi, bomo podprli s podatki raziskav na vzorcu več kot 400 slovenskih podjetij in več kot 18.000 zaposlenih.

 Dotaknili se bomo tudi pomena in vloge nabave pri industrializaciji izdelka. Matjaž Marovt, Adria Mobil, bo predstavil, kako se nabava sooči z raznovrstnimi izzivi pri uvajanju novega izdelka in kako pametno zaobiti potencialne nevarnosti za neuspeh.

 Pestrost dogodka bomo podkrepili tudi s praktičnimi primeri postavljanja ciljev in orodij za doseganje le teh iz različnih industrij.

 Vabimo vas, da ste z nami, da si nadgradite osnove o strateški vlogi nabave; naredite vašo nabavo še bolj vidno in tako vplivate na večjo uspešnost poslovanja vaše organizacije.

 

Prijave: sprejemamo do 16. marca 2021 (spletne prijave)

Kotizacija: člani ZNS 50 EUR+DDV, nečlani 150 EUR + DDV 

Članom GZDBK (Gospodarske Zbornice Dolenjske in Bele krajine) bomo priznali 15% popusta na zgoraj navedene kotizacije!

 ZNS

Nazaj

  • Primer postavljanja strategij v category nabavi v Iskra Mehanizmi_Aurelija Marcina
  • Primer TCO in Danfoss_Tilen Klobučar
  • Zdrava pamet upravljanja z uspešnostjo _Luka Škrjanc
  • BackToBasics_2021_Uvod in trendi v nabavi_dr. Marko Budler_ZNS

Za ogled zaklenjenih vsebin () se morate prijaviti.