O Združenju nabavnikov Slovenije

O združenju

ZNS je neprofitna, nepolitična, neodvisna nacionalna organizacija s sedežem v Sloveniji, ki si prizadeva razviti nabavno skupnost in njeno sodelovanje s financami, proizvodnjo, IT in vodstvom. Združenje je stičišče za izmenjavo idej in najboljših praks za potrebe nabavnih strokovnjakov in zaposlenih v nabavnem delu oskrbnih verig v Sloveniji.

Kot nacionalno združenje omogoča mreženje vodstvenih in ostalih zaposlenih v nabavi v skrbi za upravljanje in optimiziranje stroškov v svojih delovnih sredinah.

Združenje nabavnikov Slovenije (ZNS) povezuje več kot 400 članov iz zasebnega in javnega sektorja in v Sloveniji že več kot 20 let spodbuja razvoj poklica nabavnika. S sodelovanjem pri oblikovanju gospodarskega okolja v Sloveniji soustvarjamo rast konkurenčnosti slovenskega gospodarstva in tako sooblikujemo slovenski družbeni prostor.

Podatki o ZNS

  • ZNS je bilo ustanovljeno leta 2003;
  • ima več kot 400 članov iz zasebnega in javnega sektorja;
  • je neprofitno, nepolitično in neodvisno nacionalno združenje;
  • je edina organizacija nabavnikov v Sloveniji, kjer se srečujejo strokovnjaki iz zasebnega in javnega sektorja;
  • je edinstveno omrežje v Sloveniji, ki obravnava strateška vprašanja nabave in oskrbnih verig;
  • zagotavlja možnosti za promocijo nabavnega poklica ter širitev poklicnih spretnosti in znanja;
  • je član IFPSM (angl. International Federation of Purchasing and Supply Management).

Pod okriljem Združenja nabavnikov Slovenije je začela delovati v letu 2015 Sekcija mladih nabavnikov Slovenije.

Člani ZNS prejemajo vsak mesec proizvodni PMI (Purchasing Managers Index – Indeks nabavnih menedžerjev) in kvartalni e-časopis Nabavnik.si za nabavne strokovnjake. Uveljavljajo brezplačen dostop do določenih webinarjev in popuste za strokovna izobraževanja, seminarje in konference v organizaciji ZNS in nekaterih partnerskih združenj ter pogodbenih partnerjev. Poleg tega imajo člani ZNS dostop do članske baze podatkov na spletni strani ZNS, kjer lahko dostopajo do arhiva mesečnih proizvodnih PMI ter do slik dogodkov in gradiv.

Upamo si voditi nabavo in oskrbne verige!

Nabava in oskrbne verige se hitro spreminjajo. Iz zgolj podporne storitve v preteklosti je postala nabava pomembna sila na svetovnem prizorišču poslovanja. Zavedanje o pomenu in ugledu nabave se je še povečalo s pandemijo COVID 19 in z vojno v Ukrajini, saj je tudi zadnjim dvomljivcem postalo jasno, kako veliko strateško vlogo ima nabavna funkcija v posamezni organizaciji in da odlično delo nabavnikov lahko zagotavlja konkurenčno prednost organizacije na trgu.

ZNS, Združenje Nabavnikov Slovenije, je v ospredju pri kreiranju nabavnih vrednot in standardov na področju zasebnega in javnega sektorja v Sloveniji.

Pospešujemo razvoj in distribucijo znanja na višjem profesionalnem nivoju in dajemo poklicu nabavnika nov, višji pomen. Izmenjujemo, širimo in nagrajujemo dobre nabavne poslovne prakse.

Pojem nabavnih in oskrbnih verig zajema področja, kot so: nakupovanje, upravljanje z materiali in skladiščenje, nabavno logistiko, upravljanje dobavnih verig in strateški »sourcing«.

Vizija

Nabava bo postala strateška funkcija v vsakem slovenskem podjetju, v okviru katere nabavniki s svojim strokovnim in etičnim delovanjem ključno pripomorejo k uspešnosti poslovanja podjetja in njegovemu razvoju.

Poslanstvo

Poslanstvo ZNS:

  • razvoj nabavnega menedžmenta;
  • dvig ugleda nabavne funkcije;
  • izmenjava in širjenje znanja, dobrih praks in informacij;
  • izobraževanje, raziskovanje na področju nabave in oskrbnih verig;
  • uporaba etičnih standardov in standardov odličnosti;
  • mreženje, sodelovanje na področju nabave in oskrbnih verig v skrbi za čim boljše upravljanje izdatkov v svojih delovnih sredinah;
  • aktualne informacije s področja nabave na enem mestu;
  • povečanje dodane vrednosti in učinkovitosti slovenskih praktikov s področja nabave in upravljanja oskrbnih verig;
  • povezovanje s sorodnimi organizacijami doma in v tujini;
  • delitev in nagrajevanje najboljših domačih praks s področja nabave in oskrbnih verig;
  • glas slovenskega nabavnega menedžmenta v javnosti;
  • sogovornik medijem na teme iz menedžmenta nabave in oskrbnih verig.

Vrednote

Naše temeljne vrednote so:

  • etično in moralno delovanje,
  • znanje in inovativnost,
  • strokovnost in odgovornost,
  • sodelovanje in povezovanje,
  • trajnostno delovanje.

Dejavnosti

Naše dejavnosti:

  • razvoj stroke,
  • razvoj članstva,
  • mreženje,
  • raziskovanje na področju nabave,
  • izobraževanje in usposabljanje,
  • izmenjave in nagrajevanje dobrih poslovnih praks,
  • prirejanje strokovnih posvetov, treningov, delavnic, webinarjev in konferenc,
  • podeljevanje nagrade za najboljši nabavni praksi leta,
  • promocijske aktivnosti,
  • mednarodno povezovanje.

Cilji

  • vzpostaviti skupnost povezanih strokovnjakov s področja nabave in oskrbnih verig s ciljem dviga ugleda poklica nabavnika v Sloveniji;
  • vzpostaviti strateško sodelovanje z najvišjim vodstvom podjetij;
  • spodbuditi izobraževanje s strokovnjaki in praktiki z nabavnega področja, ki povečujejo dodano vrednost za naša podjetja;
  • omogočiti lažjo izmenjavo informacij, najboljših praks, standardov in tehnoloških orodij s pomočjo izobraževanja, publikacij, seminarjev in konferenc;
  • stalno ocenjevati in izboljševati poklic nabavnika z omogočanjem izmenjav idej in medsebojnega ocenjevanja (primerjanja);
  • vzpostaviti strokovne izobraževalne standarde na področju nabave z akreditacijskimi izpiti;
  • spodbujati skupne nabave in upravljanje nabavne funkcije s poudarkom na povečevanju učinkovitosti in preglednosti poslovanja;
  • ohranjati, pridobivati in povečevati članstvo;
  • promovirati nabavo z letno razglasitvijo priznanja najboljša nabavna praksa

(avtor ZNS):

Etični kodeks ZNS smo oblikovali s ciljem, da nabavniki izkažemo svojo integriteto, upoštevamo etiko pri svojih dejanjih, smo zaupanja in spoštovanja vredne osebe in predstavniki podjetij ter da s spoštovanjem poštene konkurence izvajamo nabavo učinkovito na pošten in razumen način brez vpletanja osebnih interesov.

Osnovna vodila

  • spoštovanje zakonodaje in predpisov,
  • omejevanje osebnega interesa,
  • odnos do konkurence,
  • poslovna in družbena odgovornost.

Zakonodaja in predpisi

Delujemo v skladu z veljavnimi zakoni in jih upoštevamo pri svojem delovanju. Vsako kršenje zakonskih predpisov in ostalih predpisov, ki urejajo področje nabave, je nesprejemljivo in prepovedano.

Poslovne partnerje obravnavamo spoštljivo. Spoštujemo vse dogovorjene in podpisane pogodbe.

Nasprotujemo kakršnikoli diskriminaciji ali nadlegovanju glede na raso, etnično pripadnost, spol, vero ali ideologijo, invalidnost, starost, spolno identiteto, politično prepričanje ali na sindikalno delovanje.

Osebni interes

Nabavniki imamo ničelno toleranco do korupcije v kakršnikoli obliki ter spoštujemo protikorupcijsko zakonodajo in interne akte delodajalca. Od svojih poslovnih partnerjev ne sprejemamo daril, pogostitev, uslug ali storitev, ki bi lahko vplivale na naše mnenje in odločitve o poslovnem sodelovanju oziroma omajale našo presojo in integriteto.

Naše delovanje ne sme biti nikoli v potencialnem ali dejanskem konfliktu z interesi delodajalca.

V nobenem primeru ne sprejmemo daril, če:

  • to prepoveduje delodajalec v internih pravilih podjetja,
  • ocenjujemo, da je darilo namenjeno vplivanju,
  • so to gotovina, vrednostni boni, vstopnice ali karkoli drugega, kar je zamenljivo za gotovino (žlahtne kovine, predmeti …),
  • gre za donatorska ali sponzorska sredstva, ki niso odobrena s strani vodstva podjetja,
  • je dobavitelj v procesu oddajanja ponudb.

Nabavnikom ni dovoljeno sprejeti ponudbe, obljube ali kakršnekoli nezakonite ugodnosti v zvezi s poslovanjem – neposredno ali posredno. Gotovinska plačila ali druge ugodnosti z namenom vplivanja na odločitve ali pridobivanja nezakonite prednosti niso dovoljeni. Vsaka ponudba, ugodnost, vabilo ali darilo mora biti v skladu s tem kodeksom in z veljavnimi predpisi.

Svojega poklicnega položaja ne izrabljamo tako, da bi zahtevali, sprejeli ali obljubili korist zase, za družinske člane ali druge osebe.

Pogostost in obseg sprejetja gostoljubja s strani dobaviteljev morata biti v skladu s tovrstno kulturo lastnega delodajalca. Nabavniki smo posebno pozorni na tovrstne ugodnosti v procesu povpraševanja, raziskovanja trga in zbiranja ponudb. V tem primeru se je najbolje izogniti kakršnemukoli gostoljubju s strani dobaviteljev in se odpovedati vsem morebitnim darilom ne glede na njihovo vrednost.

Odnos do konkurence

Spoštujemo pošteno konkurenco ter s tem zakonodajo in pravila, ki na eni strani uveljavljajo in spodbujajo konkurenco, na drugi strani pa prepovedujejo dogovarjanje in določanje cen ter monopolno delovanje.

Poslovna in družbena odgovornost

a) Zagotavljanje odgovorne porabe in proizvodnje

Nabavniki stremimo k trajnostnemu upravljanju in uporabi naravnih virov ter si prizadevamo za zmanjševanje nastalih odpadkov, in sicer s preprečevanjem njihovega nastajanja ter s spodbujanjem k ponovni uporabi in recikliranju.

Skrbimo za okolju prijazno ravnanje s kemikalijami in vsemi odpadki skozi celoten življenjski cikel. Cilji Programa trajnostnega razvoja Združenih narodov so osnovna načela našega delovanja. Spodbujamo aktivno sodelovanje z dobavitelji pri oblikovanju okoljsko odgovornih dobavnih verig, tako da vplivamo na oblikovanje proizvodov, storitev in procesov z minimalnimi negativnimi okoljskimi odtisi.

b) Prisilno delo

Zavračamo vsakršno prisilno delo in spoštujemo listine Združenih narodov o človekovih pravicah in pravicah otrok. Izrecno podpiramo Konvencijo o minimalni starosti za zaposlitev in Konvencijo o prepovedi in takojšnjem ukrepanju za odpravo najhujših oblik dela otrok. Kadar nacionalni predpisi določajo strožje ukrepe, imajo ti predpisi vedno prednost pred mednarodnimi konvencijami.

c) Obravnava zaposlenih

Zavzemamo se za zaščito zaposlenih in njihovo zdravje pri delu ter podpiramo ukrepe za izboljšanje delovnega okolja tako v lastnih podjetjih kot tudi pri poslovnih partnerjih.

Prav tako ne sodelujemo s podjetji, ki ne plačujejo svojih delavcev ali dajatev, niti s tistimi, ki diskriminirajo svoje zaposlene.

č) Obravnavanje zaupnih informacij

Spoštujemo zaupnost informacij in se izogibamo kakršnemukoli deljenju informacij, ki bi lahko slabo vplivale na posel ali celo povzročile njegovo nesklenitev. Pristranske in škodljive odločitve smo v pisni obliki dolžni razkriti vodstvu podjetja. Če nabavnik ne more sam presoditi, ali gre za zaupne informacije ali ne, je dolžan pridobiti stališče vodstva podjetja.

Še posebej to velja za poslovno občutljive informacije, ki jih moramo skrbno čuvati in jih ne smemo uporabiti bodisi v lastno korist bodisi z namenom oviranja konkurence ali jih v kakršnikoli obliki posredovati ostali zainteresirani javnosti brez pisnega dovoljenja vodstva. Če gre za deljenje informacij dobavitelja, moramo od njega pridobiti pisno soglasje.

Zaupne informacije in zaupni dokumenti se lahko razkrijejo tretjim osebam le z izrecnim predhodnim soglasjem ali sodnim nalogom.

d) Družbeni mediji

Pri uporabi družbenih medijev nabavniki upoštevamo stališča in interese drugih tudi takrat, ko izražamo osebna mnenja. Na osnovi svojega položaja v družbi skrbno ocenimo, ali in kaj lahko objavimo kot zasebniki.

Temeljne vrednote

Etično in moralno delovanje 

Nabavniki delujemo pošteno in zanesljivo ter ne povzročamo drugim škode. V vseh vidikih poslovanja delujemo korektno, govorimo resnico in ne zavajamo poslovnih partnerjev. Nikoli ne razkrivamo zaupnih informacij tretjim osebam (razen če zakonske ali poklicne obveznosti zahtevajo razkritje takih informacij) in ne uporabimo zaupnih informacij za osebno korist. Nabavniki se vzdržimo dejanj, ki bi lahko diskreditirala naš poklic in osebno integriteto.

Strokovnost in odgovornost

Prizadevamo si sprejemati odgovorne odločitve na podlagi znanja in izkušenj ter v vseh okoliščinah delujemo v skladu z najvišjimi standardi nabavne stroke. Redno razvijamo svoje veščine in spretnosti, širimo svoje znanje, ga delimo s svojimi kolegi nabavniki in s tem dvigujemo veljavo svojemu poklicu ter spodbujamo profesionalen odnos do nabave.

Naše delovanje temelji na presoji dejstev in ne na predsodkih ali lastnih interesih. Ne dovolimo si vpliva drugih in se izogibamo kakršnimkoli odnosom, ki bi lahko na neustrezen način vplivali na strokovno in neodvisno presojo.

Nabavniki nikoli ne zlorabimo pogajalske moči, ki jo imamo. Uveljavljanje neupravičenega vpliva, zloraba moči in neprofesionalnost so v nasprotju z dobrimi poslovnimi praksami ali celo z zakonodajo in dolgoročno ne prinašajo podjetju koristi. Zagotavljamo skladno ravnanje z veljavno zakonodajo, spoštujemo protimonopolne predpise in predpise, ki preprečujejo omejevanje trgovinske dejavnosti.

Poštena konkurenca

Zavezani smo pošteni konkurenci, tako da vsem potencialnim dobaviteljem omogočimo enake možnosti sodelovanja pri ponudbah in izberemo dobavitelje na podlagi objektivnih meril, ki preprečujejo subjektivno izbiranje in dogovarjanje.

Trajnostno delovanje

Prizadevamo si za nabavo, ki ima pozitivne okoljske, socialne in ekonomske vplive v celotnem življenjskem ciklu (vir: ISO 20400 Trajnostna naročila). Delujemo družbeno odgovorno in prispevamo k trajnostnemu razvoju z zagotavljanjem odgovorne porabe in proizvodnje.

Če se v določenih okoliščinah sam ne moreš odločiti, kaj je prav in kaj ne, se posvetuj s svojim predpostavljenim!

Namen združenja je povečati pomen nabavne funkcije in vloge v slovenskih podjetjih ter nuditi pomoč svojim članom in vsem, ki pri svojem delu kaj nabavljajo ali so del nabavnega dela oskrbnih verig.

Združenje je odprto tako za povezovanje s podobnimi domačimi in mednarodnimi organizacijami kot tudi z akademskimi in poslovnimi krogi. Trenutno ima preko 400 članov. Večina aktivnosti se opravi na prostovoljni osnovi. ZNS letno organizira naslednje dogodke:

  • nabavno konferenco v maju (v skupni organizaciji s podjetjem Planet GV)
  • pomladanski strokovni posvet (posvečen različnim aktualnim temam, povezanim z nabavo)
  • jesenski strokovni posvet (z informacijami o splošnih gospodarskih razmerah in z napovedmi o gibanju cen najpomembnejših surovin v prihodnjem letu)

Pokroviteljstvo ZNS je priložnost za neposreden kontakt z ljudmi, ki so v podjetjih odgovorni za nabavo blaga in storitev, ter za izboljšanje povezanosti vašega podjetja s slovensko poslovno javnostjo. Na voljo je več ravni sponzorstva, ki ponujajo številne ugodnosti (oglejte si PONUDBO), in sicer:

  • zlati sponzor,
  • srebrni sponzor,
  • bronasti sponzor,
  • sponzor.
  • donator.

Spoštovana nabavnica, spoštovani nabavnik, spoštovani prijatelj nabave,

v globalnem svetu, kjer vsi stremimo za odličnostjo, morata tako nabava kot tudi ZNS delovati odlično ter prispevati pomemben delež k celotnemu delovanju podjetja in sektorja, v okviru katerega nabava deluje. Nabava mora biti s svojo nabavno strategijo neposredno integrirana v poslovno strategijo podjetja kot celote. Z ustvarjanjem dodane vrednosti, izboljšavami in nižjimi stroški nabava neposredno vpliva na rezultat in ugled podjetja ali javnega sektorja, v okviru katerega deluje.

Vloga nabave je v vsaki organizaciji dobava »dodane vrednosti« k poslu, ki ga organizacija opravlja (pri nabavi surovin, izdelkov ali storitev ali česarkoli drugega).

Učinkovita nabava pomeni za organizacijo:

  • večjo vrednost za enak denar v primerjavi s konkurenco,
  • nižje stroške,
  • varnost dobav – strateške surovine in ostale komponente morajo kontinuirano pritekati v podjetje,
  • boljše kontroliranje rizikov – stalno iskanje novih virov in dobaviteljev, tako da ne ogroža ugleda podjetja in ne prihaja v konflikt s socialno in okoljsko odgovornostjo podjetja ter ni v nasprotju z zakonodajo,
  • pogajalsko moč – sposobnost izpogajati pogoje, boljše od naše konkurence,
  • izboljševanje kvalitete – vzpostaviti take odnose z dobavitelji, ki bodo omogočali boljše proizvode in storitve in bodo kupcem skrajšali čas dobave,
  • učinkovit proces – z uporabo elektronskih in najsodobnejših tehnoloških orodij za izboljšanje ter skrajšanje procesa naročanja in povezanih procesov,
  • inovacije – sodelovati z dobavitelji, ki so inovativni in delijo z nami novosti (ali izboljšave ali nove proizvode), nabavniki pa jih čim hitreje prenesejo v svoje delovne sredine in tako izboljšujejo konkurenčno prednost svojih organizacij.

Člani ZNS s svojim delom:

  • prispevamo k razvoju slovenskega nabavnega menedžmenta,
  • prispevamo k uspešnosti slovenskega gospodarstva, k napredku in blaginji države ter državljanov Slovenije,
  • oblikujemo poklicne standarde in opise delovnih mest za nabavnike in za nabavne menedžerje,
  • omogočamo medsebojno spoznavanje, mreženje in druženje slovenskih in tujih nabavnih menedžerk in menedžerjev ter nabavnikov in vseh zainteresiranih, ki jih zanima delovanje nabavnikov,
  • povečujemo ugled nabavnega poklica v javnosti,
  • spodbujamo k spoštovanju poslovne etike med nabavniki,
  • povezujemo slovenski menedžment s sorodnimi organizacijami doma, v regiji in globalno preko IFPSM (International Federation for Purchasing and Supply management).

Pred nami je prenovljena internetna stran našega stanovskega združenja ZNS. S prenovo strani želimo izboljšati našo komunikacijo z vami in stran narediti prijaznejšo za uporabo. Želimo namreč, da vam bodo uporabljena sodobna internetna orodja omogočila boljšo dostopnost do podatkov na naši strani pa tudi čim hitrejšo komunikacijo z nami.

Marina Lindič, predsednica in soustanoviteljica Združenja.

Predsednica združenja nabavnikov Slovenije Marina Lindič

Drugi o nas

Organi združenja

Marina Lindič

predsednica Združenja nabavnikov Slovenije

Marina Lindič je soustanoviteljica Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS). Od leta 2003 do 2011 je bila podpredsednica, od leta 2011 dalje pa predsednica ZNS.

Od 11. 5. 2005 je bila zaposlena v Ursa Slovenija d.o.o. kot direktorica sektorja logistike, nabave in oskrbe kupcev za dve tovarni: steklene volne v Novem mestu in Turčiji in tovarne XPS v Italiji – najprej za področje regije Adria, nato jugovzhodne Evrope in trenutno za Sredozemlje in jugovzhodno Evropo. Pokrivala je področje logistike, planiranja proizvodnje kompletne nabave, skladiščenja končnih proizvodov in surovin, oskrbe kupcev za Avstrijo in Italijo, za Slovenijo in ostale države bivše Jugoslavije ter za Romunijo, Bolgarijo, Turčijo in Grčijo.

Od leta 1995 do maja 2005 je bila zaposlena v Trimu d.d. kot vodja nabave. Pokrivala je naslednja področja: nabavo materialov, storitev in investicijskega blaga na domačem trgu ter uvoz in skladišče surovin, potrošnega materiala in carinskega skladišča.

Marca 2014 je bila izvoljena v upravo (board) IFPSM (International Federation for Purchasing and Supply Management). IFPSM je svetovna federacija, ki pokriva področje nabave in oskrbnih verig. To je združuje 48 nacionalnih združenj iz Evrope, Amerike, Afrike in Azije, ki povezujejo več kot 250.000 strokovnjakov s področja nabave in oskrbnih verig.

  • V letih 2016 do 2020 je bila zakladnik (Treasurer) IFPSM.
  • 1. 1. 2020 je nastopila mandat predsednice svetovne federacija za obdobje treh let.

Predava teme s področja nabave in oskrbnih verig na Nabavni konferenci in različnih drugih konferencah, na Akademiji nabave ter na seminarjih in webinarjih tako v Sloveniji kot tudi v tujini (Italija, Taiwan, Hrvaška, Srbija …)

Izvaja praktični trening pogajanja.

Je soavtorica knjig:

  • Priročnik za vodjo nabave (strokovna urednica in soavtorica priročnika)
  • Strateška nabava (soavtorica knjige avtorja Branka Žibreta)
  • Vključevanje regionalnega podjetja v globalni proces nabave na ravni skupine (njen prispevek)
predsednica Združenja nabavnikov Slovenije Marina Lindič

Srečko Bukovec

podpredsednik ZNS in predsednik Strokovnega sveta ZNS

Srečko Bukovec je direktor podjetja Slopak. Pred tem je bil dolga leta projektni vodja za maloprodajo, veleprodajo, logistiko in notranjo proizvodnjo v Mercatorju. Bil je tudi predsednik Komisije za okolje pri Gospodarski zbornici Slovenije, član Komisije za okolje in logistiko na Eurocommerceu, in član Komisije za embalažo na Ministrstvu za okolje in prostor.

Srečko Bukovec je diplomiral iz mednarodnih ekonomskih odnosov in ekonomije nacionalnega gospodarstva na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Po diplomi se je zaposlil kot raziskovalec na Centru za mednarodno sodelovanje in razvoj v Ljubljani. Po vstopu v Poslovno skupino Mercator je bil na vodstvenih delovnih mestih na področju zunanje trgovine, na področju podjetij v tujini, trgovine na debelo, franšizinga, javnih naročil za nekomercialno blago in storitve in je vodil številne razvojne projekte.

podpredsednik ZNS in predsednik Strokovnega sveta ZNS Srečko Bukovec

Člani UO ZNS

Marina Lindič

predsednica ZNS

Srečko Bukovec

predsednik Strokovnega sveta ZNS in podpredsednik ZNS

Mojca Gostiša

članica

Marko Lekše

član

Uroš Zupančič

član

Člani Strokovnega sveta ZNS

Srečko Bukovec

predsednik

Vlado Prosenik

član

Anže Šinkovec

član

Marjana Drolc Kaluža

članica

Katja Nose Sabljak

članica

Nejc Zafran

član

Tanja Zakrajšek Pucelj

članica

Mitja Medvešček

član

Nejc Zafran

član

Marko Budler

član

Tina Pirnat

članica

Jani Ločičnik

član

Irena Cirnski

članica

Aurelija Marcina

članica

Mitja Pust

član

Nataša Košnjek Jug

članica

Snežana Šuput Gulin

članica

Tomaž Marolt

član

Andrej Obreza

član

Aleksander Polajžer

član